-kimkiii ablam 9 kilo almıştı oda şeker hastasıydı ,doktora dedm bnde 9 kilo almayı planlıyordum şeker dolayısıyla hem şekerim yükselmesin hem sonrasında vermek zor oluyor diye 😅bunu söyleynce sen manken misin birşey olmaz dedi ama keşke azcık taktik verse aç olmama rağmen 4 kilo aldım resmn🤣😉