aleyulutas MissBus Biraz doğum korkum var, nasıl olur nasıl biter düşünemiyorum bile 😅 heyecan da çok fazla. Temmuz sonu Ağustos başı inşallah gelsin Aslan Burcu bebişlerimiz 😍
aleyulutas Serapmehmet_19 oy oy maşallah ne kadar kilo almıışş tombik 🙈😍 neler yiyorsunuz hemen listeme eklemeliyim
Serapmehmet_19 aleyulutas kuzum valla bol bol meyve tüketiyorum bence meyvenin baya faydası oldu, onun dışında öyle özel olarak bişey yapmadım ama et süt ürünleri ve meyve diyebilirim kuzum 🥰😍
Serapcemre aleyulutas canm amin inş sen de sağlıkla kucakla inş😊haftamız cok yakın aslında ben 26+1 im ama 24görünüyor covitten sonra ıkı hafta gerilik oldu inş düzelirse temmz başı olcak düzelmezse haftası temmuz sonu😊
aleyulutas Ezgialp al benden de o kadar 🤣 hem kilo alsın istiyorum hem normal doğum istiyorum, her gün konuşma yapıyorum bebişimle hahaha 🙈
aleyulutas Ayseguldev ah şu beyefendiler 😅🙈 her yediğimiz yarıyor maşallah 😍 doğuma da yaklaşmışsınız, çok heyecanlı 🤩
aleyulutas Asumaan şuan bana bile geçmiyor, sizi düşünemiyorum üstüne her geçen gün eklenen heyecan 🙈
Ezgialp aleyulutas ilki normal oldu benim gelenek bozulsun istemiyorum tabi ama kısmet sezaryen de olsa canı sağlıklı olsun yavruların🥰
aleyulutas Serapcemre çok geçmiş olsun 💐 sağ Salim gelsin inşallah bebişimiz, bence hemencecik toparlar, annesi sağolsun 😅🙈 amiinn ah zaman bi geçse kokusunu bi çeksem içime
Ccaannsseell aleyulutas 34+0′da 2448 kiloydu. Şimdi 35+2 olduk.Bir dahaki kontrolümüz 36+0′da kaç kilo çıkacak çok merak ediyorum 🥰
Ayseguldev aleyulutas evet zaman geçmiyor gibi ama bir an önce doğsun kucağıma alayım istiyorum. Sağ Salim kucağımıza alırız inş🥰