Eda-1997 fundik benim 32 de 1850 idi normal tabi ki ☺️ Dönüp dönmemekle bebişlerin kararı aynen öyle 😂
fundik Eda-1997 inşallah ikimizinkide döner ama normal doğumdanda çok korkuyorum aslında tabi hayırlısı olsun 🙏🏻
Sevgibbd Eda-1997 benim tahminime göre geçen hafta döndü çünkü midemde bi rahatlama nefeste rahatlama falan hissetim
Asil28 Eda-1997 29 da gittiğimde dönmemişti, 32 de gittiğimde dönmüştü. Şu an 34+5 iz erkenci oğluşum çıkmak istiyor artık galiba 😂
Fadmet Eda-1997 aynı durumdayız 36 da benim de tersti. Şu an 37 olduk büyük ihtimalle dönmedi hala çünkü yukarıya çok baskı var. Doktor da 39 a kadar bekleriz dedi
Eda-1997 Fadmet hakkımızda hayırlısı olsun inşallah yapıcak bişey yok sağ Salim gelsinler de Artık canları nasıl isterse 😂
Gamzemert1 Eda-1997 benimde öyle ve dün bana gün verdi 7 nisan alacaklar sezeryanla hayırlısı olsun bende 36+6 dayım bugün haftaya 37+5 de alacaklar
Sevval4 Eda-1997 Benimde hep tersti 37de döndü ve ben o dönüşü hissetmiştim resmen içim kabarır gibiydi 😂 ama normal olamadık o ayrı 😅 son güne kadar dönüş yapabilir diyen doktorlarda var