Eda-1997 Kızlar bebeğiniz Kaçıncı haftada döndü 36 haftalık hamileyim kontrolüm vardı bugün doktor artık dönmez dedi baş yukarı da dedi 😕
Yagmur2210 Eda-1997 bnmde 32 de öyleydi canım bnde 36 oldum şuan salı kontrolüm var hemde nst ins Allah dönmüştür
Elifkc Eda-1997 benimde kontrolüm vardı bugün 36.haftadayiz, dönmemiş dedi 3hafta daha bekleyelim dönerse normal doğum dönmezse sezeryan dedi 🥴🥴😔
Sevgibbd Eda-1997 37+5 haftalık bu gün kontolüm vardı baş aşağı bebek dönmüş dedi nst ye aldı haftaya gel dedi
Eda-1997 Yagmur2210 benimde bugün dü hafif sancılarım da çıktı ama bebek dönmemiş hayırlısı olsun hakkımız da inşallah 🤲🏻
Yagmur2210 Eda-1997 ins Allah döner canım son hafta dönen bile olabiliyormus bide bol bol inşirah suresini oku ters olan bebekler için okunacak bir duaymis birde kilosu falan nasıl canım
Eda-1997 Yagmur2210 kilosu felan iyi çok şükür 3 kilo 100 gram olmuşuz okuyum canım duymamıştım bunu 🥰
Yagmur2210 Eda-1997 masaAllah 🧿 oku canım ins Allah hayrilisi olur 🤲 bide bnm bebiş bu aralar çok hareketli seninde olemi normalde yeri daralinca hareketleri kısıtlı az olur diye okudum insternette ama bnmkinin maşallah 🧿 var box yapiyor sanki ☺️
Sevgibbd Eda-1997 benim tahminime göre geçen hafta döndü çünkü midemde bi rahatlama nefeste rahatlama falan hissetim
fundik Benimde 32.haftam bebiş ters dedi dıktor başı yukarda dönermi kilosu 1990 çıktı son iki ay kaç kilo alır nelere dikkat ediyosunuz kızlar
Eda-1997 fundik inşallah döner canım ben çok muz yiyorum mesela muz tavsiye ederim süt,ceviz,fındık, meyve tüketimi bunlara dikkat ediyorum
fundik Eda-1997 bende muz her gün yiyorum inşallah döner seninkinin kilosu nasıldı 32 ye göre benimki iyimi acaba 4 kiloyu geçmez inşallah iki aya dönmesi için ne yapabiliriz onuda bilmiyorum tabi bebeğin kararı sanırım;)
Cinarr123 Eda-1997 33 te gittigimizde bana da henüz kanala girmemiş demişti yani dönmemiş oluyor değil mi su an 36+1 deyiz döndü mü bilmiyorum pazartesi gideceğiz
Eda-1997 Cinarr123 hiç bilmiyorum canım tek bildiğim hiç baş aşağı gelmedi benim kızım ne zaman gitsem başı yukarı da 😅
Eda-1997 fundik benim 32 de 1850 idi normal tabi ki ☺️ Dönüp dönmemekle bebişlerin kararı aynen öyle 😂