gonulcelen SenHepMercimekOlarakKalacaksin bebe yağında petrol vb katkı maddeleri varmış vücüta sürdüğümüz krem losyon vs bir cok şey karaciğer tarafından emildigi için bebeğe de geçiyormuş ki ztn kendi saglıgımız için bile zararlıymış
Aleynaabirke Yenianneyimmm bilmem cogu kisi kullaniyo ve bi etkisi oldugunu soyleyen olmadi bebege gore uretiliyodur
hills Aleynaabirke başla canım İnan ihmale gelmiyor . Ben de 2 buçuk aylık hamileydim ciddi kaşıntım olmaya başlamıştı o zaman başladım hala da kullanıyorum çok memnunum 👍🏻