Merhaba,
39+1 haftalık hamileyim. Medilife Beylikdüzü hastanesine gidiyordum. Doktorum (Selda Hanım) pat diye 6 aylık izne çıktı ve yerine gelen doktor (Ayşe Bilgen) ile devam ettim. Ultrasonda hep bana bebeğin kafası büyük dedi ve kilosu üst gidiyor dedi. Her gittiğimde çok yüksek kilo çıkıyordu. Ve kendimi çok kötü hissediyordum sürekli normal doğum olarak odaklamıştım ve bebeğimin 39+1 de 4250 olduğunu kafasının 9.79 mm olduğunu söyledi. Risk alamayacağını ve beni hemen sezaryana almak istediğini söyledi. Ama çatımın da uygun olduğunu sıkıntı olmadığını da söylüyordu. Ama sezaryan da diretti ve bu kararı verdi. Ben ısrarla istemediğimi söyledim ve bana vicdan yaptırdı. Bebeğini sağlıklı kucağına Alman gerek vs. Gerçekten çok keskindi. Ama ben bir yanlışlık olduğundan emindim. Hemen ordan çıkmak istedim ve çıktım. Hastane prosedürü gereği hasta tedaviyi reddeddi şeklinde evrak imzalattılar birde. İstinye Üniversitesine doçente gittim ve bebeğimin haftasıyla birebir uyumlu olduğunu kafasının normal ölçüde olduğunu kilosunun en fazla 3800 olduğunu ve her şeyin normal olduğunu bildirdi. Bu durumda ben sezaryana almam seni dedi ve çatı muayenemi yaptı. Çok iyi olduğunu 4500 - 5000 kg bile olsa doğurursun dedi. Ve beni eve gönderdi. Şuan da sancıların sıklaşmasını veya suyumun gelmesini, nişanın gelmesini bekliyorum. Gerçekten istekleriniz de direnin ve başka doktorlara muayene olun. Kendinize güvenin. Aşırı stres olmuştum ve inanılmaz bir psikolojiye girmiştim. Allah’tan başka hastaneye gidip iyi bir doktora muayene oldum. Doğumun olunca hikayemi de yazacağım inşallah.