meryem_krkmz kaçıncı doğum olursa olsun durumunz varsa özeli tercih edin burda devlet hastaneleri ile neler okuyoruz haa tabiki özelde de ihmal oluyor siz bilinçli bir anne olun ins durumun gidişatına kendiniz güzel ce karar verin , 2. Doğumun olucak sancıları vb durumum oluyor nst de sancjm çıkıyor devlette bi gece gittik aman biraey olmaz ne nazlisin vb şeyler dedi doktor sancimin kaç olduğuna bile bakmadan yolladı sabah doktoruma gittim geçen hafta 80 ile 50 arası sanci çıktı az bir sanci değil bu ilaç verdi biraz hastanede bekletti erken doğum riskini anlattı, nelerin olup olmayacağı konusunda bilinclerdi bu bile yeterli