21_ilknur_ Ben gebeliğin başından beri çekiyorum. Ama 20. Haftalardan sonra tavan yaptı. Burnum hafif tıkalıysa burun bantlarından kullanıyorum uyurken biraz rahatlatıyor. Eğer çok kötüysem otrivine kullanıyorum. Tabi doktoruma sordum bazı doktorlar kullandırtmıyor. Sürekli kullanmıyorum zaten aşırı kötü olunca kullanıyorum. Yoksa burun spreyleri de bağımlılık yapıyor. 36. Haftaya geldim. Az kaldı diye dayanmaya çalışıyorum. Doğumdan sonra geçiyor diyorlar.