Bebegimizolsundu Kubraucarr canım teni su içtiğin için beklemesi gerekiyor çişin o yüzden sabah yapın diyorlar
Mylifebebis Kubraucarr daha çok yeni olduğu içindir benim beta 46 olmasına rağmen ikinci çizgi varla yok arası bişeydi ben gmrdüğümü söylerken eşim yok orda biley diyordu canını sıkma bardır ama daha idrara tam geçmemiştir
Kubraucarr Bebegimizolsundu doğru diyorsun yavrum çok silik çıktı dedim ya 10 dk içinde belirginleşti ❤️
Bebegimizolsundu Kubraucarr aaaa görmemişim çok sevindim canım ya negatif yazmışsın baştan Silik de olsa vardır olmayınca çıkmıyor hayırlı olsun inşallah