Kızlarım sağlık ocağına adete beş gün kala gittim aradılar değerim 10 çıkmış gebelik gözüküo dediler şimdi benim adetime 4 gün var yani sağlık ocağına dün gittim gelirkende eczaneden erken gebelik testi aldım ama yapmaya korktum negatif çıkıcak die sonea dün arayınca değerlerm 10 çıkknca sevndm şu an adetime 4 gün var acaba erken gebelik testini yapsam çift çizgi görürmüyüm kızlar 🙈