Sarılık olan bebege birde sarı tülbent örtülüyor üzerine, bunu yapan varsa yapmayı bıraksın lütfen arkadaşlar annenizin çevrenizin lafına bakmayın özellikle yenidogan uyurken tülbent ortmeyin o bebek yeni doğmuş oluyoe havaya oksijene ihtiyacı oluyo cocugu daratlmayin çevrende bunu gördüğüm icin bu kadar tepki gösteriyorum kusura bakmayın