senayrtlk
16.haftada baslamisti benimde o sekilde kasilmalar yani yumrulasma doktora gittigimde pregeston basladi şuan 19 haftalıgım ilaca devam etmeme ragmen devam ediyor ve bugün dahada fazlalasti gibi hissediyorum napıcamıda bilmiyorum normalmi endiseliyim açıkçası