Eda0007 Geçmiş olsun kuzum benim, benim de öyleydi işte sancılarım yatış verdi yattım ciğer geliştirici serumlar yapıldı. 1 gece kaldım sancılar düzenini kaybedince çıktım. Net kesilmedi sancılar hala oluyor yat tuvalet hariç kalkma dedi doktorum. Sancı geldikçe panikliyorum tabi. Rabbim yardım etsin bebeklerimiz sağlıkla beklesin de 36 haftaları geçelim inşallah. Benim 10 gün oldu bunlar olalı yatıyorum hep. 10 gündür psikolojim bozuldu ağlamaktan öldüm. Rabbime bıraktım ona emanetiz. Stres yapmamaya çalışalım stres kötü etkilermiş. Dua edelim. Ben stresten 10 günde 3 kilo verdim yattığım halde. Rabbim büyüktür ol der ve olur. Panikle yanlış şeyler yapıyorum ben. Sakinleşmemiz lazım.