Kızlar merhaba bugün kontrole gittim ilk kez nst’ye girdim şoka girdik sancılarım çıktı. 2 saat toplam nts yaptılar. Serum ve ciğer geliştirici aldım. Doktor 2 hafta daha tutmaya çalışıcaz diyip ilaçlar falan verdi. varmı aramızda erken doğum yapan yaşamaz diye korkmaya başladım sinirlerim çok bozuk:/