Tubakay Merve-0535 30+2 ile ben de buradayım 💙benim de ikinci sezeryan olacak inşallah 1 Haziran diye konuştuk doktor ile inşallah sağlıkla 🤲
Rumeysaaaaaaaaaaaa Merve-0535 bende artık çok hareket edemiyorum canim karnım gerim gerim geriliyor özellikle yemekten sonra çocukta iki gündür hareket ediyor ama öyle fıldır fıldır değil sürünüyor sıkışıyor gibi hareketleri acaba bu kasilmami oluyor
Rumeysaaaaaaaaaaaa Ay valla bende grup yapacaktım üçümüz ama bulamadım nerden yapıldığını canim çok iyi oldu eline sağlık 😍😍
Merve-0535 Rumeysaaaaaaaaaaaa Funday35 Bu şimdi grup mu değil mi bilemedm 😂 açtım ama rjrj Kasılma ağrı gibi olurmuş. O sürünme bende de var. Tekmeden ziyade içerde sürünüyor, okşuyor gibi. Tuhaf bı his 🤭😂
Rumeysaaaaaaaaaaaa Funday35 Merve-0535 Gamze_akgunn süt kartı 28 hafta itibarıyla ortalama 3 ay doğum öncesi 3 ay,doğum sonrası anneye verilen bir miktar süt parası
Rumeysaaaaaaaaaaaa Merve-0535 Funday35 stresten doğuracağım yaaa omu bumu şu mu derken Bu arada kızlar süt kartınızı aldınız mı siz
dnz_dnz Funday35 hayır sezaryen olacak ama doktorla hiç tarih konuşmadık. Bu hafta randevum var belki söyler. Uygulama 7 haziran gösteriyor
Bebegimvebennnnn Bende Haziran annesi olucam inşallah şimdiden havalar çok sıcak oldu ilk kıyafetlerini uzun kollu aldım haliyle 10 takım vardır siz nasıl aldınız ya boşuna mı aldım okdr😐
Merve-0535 Bebegimvebennnnn bende yenidoğan takımları uzun kol aldım hep. İlk zamanlar vücut ısısı dengesini tam ayarlayamazms bebekler. Umarım boşa değildir 🤭😂
Funday35 Bebegimvebennnnn Bende sizin gibiyim tulumları bile uzun kollu aldım 🙄 Umuyorum ki boşa değildir 🤣
dnz_dnz Merve-0535 iyi yapmışsınız aslında, ben yaz bebeği olacak diye karışık aldım. Uzun kollu da birkaç tane aldım. Şansıma bu sene de soğuk gidiyor