Denizpyraz yok kadın doğum dahiliyeye yönlendirdi dahiliyedeki doktor alt ast bakıyor değerler düşünce hatta ilaçları bıraktırdı ama ben yine de bazen kaşındıkça korkuyorum ve içiyorum ursactive i safra asidinden hiç bahsetmediler bana ben burdan öğrendim.. alt ast en son 10 ve 15 çıktı çarşamba günü yaptırdım hatta tahlili her hafta baktırıyorum kaşıntım şiddetli değil şükür ara ara tatlı tatlı kaşınıyorum. Konya da muhtemelen yapılıyordur ben Konya’yı bi araştırayım teşekkür ederim bilgilendirme için ♥️