Hulyataner123 çok teşekkür ederim darısı sizlere olsun inşallah benimde ilk doğumum evet dikişim var. Doğum sırasında doktorum ufak bir kesi attı hiç anlamadım bundan hiç korkmayın dikiş atarken iğneyle uyuşturuyor tabi ben iğne vurdugunu bile anlamadım dikiş atarken anlamıyorsun sadece o anın şoku var doğurdun mu ben diye bebeğine bakıyorsun ona bakmaktan aklına hiç bişey gelmiyor. Normal Doğumda bebegın kontrolleri aşısı vs üstünü giydirilmesi aynı yerde yapılıyor ben bebegımı izlemiştim hemen dikişim atılırken👍 Doğumdan sonra hemen dikişin üstüne oturamıyorsun yan oturdum hep ama hemen ayaklanıyorsun birde tuvalet bakımını temiz yaparsan daha çabuk atlatırsın 6.günüm olucak çok çok rahat hareket ediyorum