Mrv_77_77 Elisediz 4 gün vardı kesin olsun diye 4 günü bekledim normalde 6 gün öncesi de yapılayormuş
mommyinthefuture Mrv_77_77 Hangi markaydı acaba sizinki? Ben de yaptım negatif çıktı. Umudum kırıldı biraz. İnşallah vardır testte çıkmamıştır.
Mrv_77_77 mommyinthefuture inşallah vardır canım ama anlıyorsun olduğunu kasıklarında ağrı oluyor bel ağrısı göğüs ağrısı bu ağrılar adet olacakmış gibi değil değişik oluyor
mommyinthefuture Mrv_77_77 Amin inşallah Allah razı olsun 🤲🏻 dediğiniz belirtileri daha önce kimyasal gebelik geçirince yaşadım. Şimdi de adet gibi sancım var benzer olduğunu bildiğim için kafam da karışıyor. İki gün kaldı. Hayırlısı inşallah 🌹
hale21 Elisediz Elisediz Üzülmeyin lütfen inşallah önümüzdeki ay olur çünkü benim de geçen ay çift çizgi çıktı biraz silikti sonra kan verdim 1.20 çıktı ama bu ay çok şükür 600 çıktı🙏 Bazen silik çıkınca vücut kendini gebeliğe hazırlıyormuş