hll_clm memurehanim muhtemelen cikar canim. Benimde 5 gun kaldi ama beklemeyi tercih ediyorum hayal kirikligi olmamasi sebebi ile
memurehanim Mom545441 göğüslerim acayip şiş ve acıyor adet sancısı gibi bi sızı var merak ediyorum bayağı kaset testte çıkmadı
Mom545441 memurehanim kaset testte betanın 30 üstüne çıkması gerekiyormuş erken gebelik testiyle silik çıktı emin olmak için kan vermiştim adetime 5 gün kala yumurtlama martın 7 siydi benimde 18 martta öğrendim kanda 🙏🏻
memurehanim hll_clm ben de bir bekleyeyim diyorum nir an merak ediyorum yaptırayım diyorum kafalar karışık 🥴
hll_clm memurehanim bendd tesf yapmamak icin zor duruyorum ama daha cok yasadim kuzum adet oncesi yapinca cok yiprandim gecikme beklicem insallah 🤲
memurehanim hll_clm benim 2 kaybım var korunmayı bıraktık bu ay ve heyecanlanıyorum yerini doldurmak istiyorum sanırım nir an önce korku var içimde ya aynı şeyler olursa ya hiç olmazsa gibi o yüzden sanırım görmek istiyorum biran önce
hll_clm memurehanim cok haklisin heyecanini anliyorum canim. Beninde bir kimyasal bir dusugum var agustostan beri de pozitif goremedim 😔 mubarek gunlerde mutlu haberi alirim insllah diye dua ediyorum
hll_clm Mom545441 allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah bizlere de dua eder misiniz gebenin duasi kabul olur derler mubarek cuma gunu 😔🤲
Kubraucarr Mom545441 erken gebelik testini yapmışsın silik çizgi çıkmış ya adetine beş gün kala sonra kan vermişsin betan kaçtı
Mom545441 hll_clm teşekkür ederim amin inşallah 🙏🏻 Bekleyen herkese sağlıklı gebelik diliyorum allahım kucağınızı boş bırakmasın en kısa zamanda nasip olsun inşallah 🙏🏻🥰
memurehanim Mom545441 ben iki kez yaşadım evet belirtiler aynı ama göğüslerim adet zamanı kadar agrımıypr bu daha şiddetli
hll_clm Mom545441 bende sizin gibi dusunuyorum ayirt etmek cok zor belli bi haftaya gelmedigi surece benim fikrim bu tabi her kadinda farkli olabilir durum ve belirti
Mom545441 hll_clm nazar edecem kendime diye korkuyorum arada sancı yokluyor ama hemen geçiyor bide göğüs hassasiyeti var adete yakında oluyordu bunlar onun dışında sıkıntım yok çok şükür yarın 6. Haftaya giriyorum pazartesi günü de randevum var 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥰