25.haftada 24mm rahim ağzı uzunluğu vardı. Perinatolojiye yönlendirdi doktorum. 22mm ölçüldü ve hunileşme vardı. Serklaj için geç kalınmıştı. Haftalık Progestan ve Haftalık takip önerildi. Perinatolog ilk önce 28 haftayı sonra da 32. Haftayı atlatmamız gerektiğini söyledi. Doktorum ise inatla 34. Haftaya kadar dikkat edeceksin dedi :) Şimdi 35 olduk. Evdeydim o süreçte. Çoğu zaman uzandım ama çokta kasmadım kendimi. Çok ağır olmamak kaydıyla işlerimi yaptım, fazla yürümedim. Şu an 16mm rahim ağzım ve artık ölçmüyor doktorum. İğnemi de bu hafta son kez vurdurdum.
stres yapmamalısın, Allah’ın izni ile bir sey olmayacaktır.