Ozleem123 canım benim 13 mm dydi zaten detaylıya bakan doktor perinatoloğa yolladı alttan bakıldı ve yatış yapıldı, içerden açılmam varmış oyüzden yollamadılar beni kanamam suyum gelirse diye hiç ağrım olmadı benim, ertesi dün dikiş atıldı bir gece daha kaldım ertesi gün eve yolladılar. Benim zaten ilk günden beğri progestan kullanmama rağmen açılma olunca riske atmamak için diktiler ama sana tavsiyem canım sakin olman. Şuan 27. Haftayı bitirmek üzereyim. Bi sorun bişey sormak istersen yazabilirsin bana