Dmllale 34 haftalığım bebeğimin kıyafetlerinin etiketlerini kestim bugün yıkayacağım kaç derecede kaç devirde kaç dakika ve renkli beyaz olarak ayırmalı mıyım? Bilgi verirseniz sevinirim.
Gamze__79 Dmllale çogu kıyafetlerde 30 derece yazıyo ama bende yıkamadım daha renk bulaştırmaz mendilden kullanmayı dusunuyorum kullanan varsa nasıl acaba ama yıne de nolur nolmaz dıye beyazları ayrı renklileri ayrı yıkamak daha iyi canım
Edadrmz Dmllale beyaz renkli diye ayırdım nevresim ve battaniyelerinide bi seferde yıkadım canım . Hepsini 30 derecede yıka zaten kullanılmamıs hiç sıkmasınıda 600-800 yapsan yeterli kısa program 30 dk da yıkadım hepsini ben
zeytinkiz Dmllale Ben normal sıvı deterjan ile 45 dk yıkama yapmıştım. Renkli beyaz ayrı attım ne olur ne olmaz diye. Sonra hepsini mendili ne kadar ütüledim astım dolabına. Kızım da 41. Hafta dogdu kıyafetler Bayaa havalanmıştı yani deterjan kokusu falan kalmamıştı artık 😆🤷😇
Denizvegokyuzu Dmllale bebek kıyafetlerinde önerilen derece 30dur. Daha yüksek ısıda yikanilmasina gerek yok. Zaten ütüleme islemi de yapiliyor. Lekesi felan da olmadığı için ilk yıkamada ideal. Renklerine göre ayırip yıkadım. Bir sorun da olmadı 👍🏻☺️
Zero0 Lavinia_35 60 dereceye gerek yok ki canım tozu gitsin yeter kir yokmuştur zaten.ben hepsini 30 derece de yıkadım renkli beyaz ayırarak
busrackr Ben 30 derecede yıkadım. Beyazlarla açık renklileri beraber attım siyah olmadığı için ama siyah olsaydı ayrı yıkardım rengi geçmez ama olsun 🥰
Suleermz Dmllale ben renkli beyaz ayırdım 30 derecede yıkadım 1 2 tane emin olmadığım vardı renklerde önceden elimden bir geçirdim renk verir mi diye renk vermeyince onları da attım makinaya
Dmllale Suleermz beyazları yıkadım şimdi renklileri yıkıyorum benimde ayırdığım renk salabileceğini düşündüğüm 2 3 parça var elimde yıkayacağım
Barisinannesi Dmllale cogunu buharlı yıkamada 60 da yikadim 2 defa durularim bi de utuledim :)) bazi seyleri emzirme yastigi iste buset icleri besigin kilifi 30 derecede yıkadım
Dmllale Barisinannesi beyazları yıkadım canım bende beyaz puset içini falan yıkadım 😀 Renkliler çıksın beşik kılıfları falan herşeyi yıkıycam🤣🙈