Ysmsdn ben koymadım. Damla damla geliyordu sütüm. Şekeri düşmesin diye hastanede takviye yaptilar kaşıkla. ( Biberon verdirmiyorlar alismasin diye) Çoğu hastenede oluyor. Sonra eve gelince aldık ne olur ne olmaz diye. Sütüm çok geldi çöp oldu mama. Duruma göre alınabilir bence.