DahIia Ozanin_annesi evet biliyorum Doğumdan sonra artık süt ve tarçın kullanırım. Her şey DoğumdaN sonra 🙈
Filizdogan Ozanin_annesi sasırdım canım cunku benım gebelık sekerı diyetimde yazılı sekılde çubuk tarçın 1 sb süt yazıyor doktorum da onerdı doktorların görüşleri farklı oluyor demekki
Ozanin_annesi Filizdogan bana diyeyisyen onermiyoruz dedi icimdeki bir maddeden dolayi. Adini da soylemisti ama hatirlamiyorum. Ama bazen bende sekerim yuksek ciktihinda bi cay kasigi filan kullaniyorum yine de.