queenz sabahları 1 haşlanmış yumurta , 3 adet ceviz, domates salatalık, peynir, 4-5 tane de zeytin yiyorum. Kahvaltıdan bir buçuk iki saat sonra ara öğün olarak 10 tane çiğ badem veya fındık , öğlen bir tabak yemek yanında bi kase yoğurt , ara öğün olarak bazen varsa çorba veya yoğurt ya da azıcık yemek , akşam da en geç 6 da yemek ve yoğurt yiyorum arada acıkınca fındık ceviz falan atıştırıyorum . Yani aç kalmıyorum açıkçası. Meyve de 2-3 günde bir yeşil elma veya nektarin yiyorum bazen yarım yiyorum. Ama aç karna yemiyorum kan şekerini birden yükseltmesin diye. Bu şekilde hazır gıdalar,tatlı, hamurişi ekmek hiç tüketmiyorum. 1 aydır kilo almadım hiç hatta 78,5 tan 74,5 a düştüm o kadar hafifledim ki . 63 ile başlamıştım. Gerçekten keşke en başından beri böyle dikkat etseydim diye düşünüyorum.