umayin-ucan-annesi Boyum 170. 57ile başladım 31.haftadyım 70olmuşum kacla bıtırtm sizce smdden 13kg 20yle kapatsam şükredicem 😢
Aslanidikut umayin-ucan-annesi zayıflar dha çok alıyor ilk hamileliğimi 27 ile bitirmiştim şimdi 2. Dha dikkat ediyorum snra vermesi de çok zor ben 20 kilo verdim yine hamile kaldım
esraserdar34 29ncu haftamız biz biraz dozunu kaçırdık galiba 🥴 59 ile hamile kaldım şuan 74 kiloyum doğuma kadar 80 olur heralde 🙄 Allahtan boyum varda çok pufuduk durmuyorum.
snmhsnn Burccfr 1,67 ama yine de ideal kilom 50-60 ben 66yla başladım hamileliğe şuan 70arada 71i görüyorum tekrardan 66ya inmem lazım hızlı aldığını hızlıca vermem lazım 😀
Yesilev GizemSnr bende bu yanıtı aradım 😂çünkü aynı hafta ve aynı kiloyu aldım ama çok ödem var bacaklarım ve ayaklarım şiş
GizemSnr Yesilev ay evet benimde çok şişti çoraplar falan çok iz yapıyor 🤦♀️ Doktora bu kilonun ne kadarı ödemdir dedim güldü ve en fazla 1 kilodur dedi 😂
Suleakblt Htje neee 😮 bende 16+3 üm daha hiç almadım 400 gram eksiğim hatta 😮 maşallah demekki iştah yerinde 😂
Htje Suleakblt 😂😂😂 aslinda hic yerinde degil cok istahli biriyim normalde ama demirim 2 cikti ve yukselmiyor metobalizma durmus sekilde :( cok mutsuzum gercekten bu yuk cok fazlaaaa