Seda0662 kızlar kilo konusunu ben de çok kafaya takan bi insan olarak mantıklı olalım ve birbirimizle kilolarımızı kıyaslayarak kendimizi boş yere üzmeyelim, hani fikir olsun diye falan hafta-kilo paylaşılabilir ben de paylaşıcam😁 ama unutmayın ki vücut yapımız, kilo almaya meyilli olup olmadığımız, hamile kalırkenki kilomuz, ilk aylarımızın nasıl geçtiği(kanama, düşük tehditi vs), ilk aylarda bulantı durumu ve buna vücudumuzun tepkisi (kimisi hiç yiyemiyor, kimisi midesini bastırmak için çok fazla karbonhidrat tüketiyor) o kadar farklı ki birbirinden..daha önceki postlarda benim haftamda olup da çok az kilo alan veya hiç kilo almayanları görüp çok üzülmüştüm, ben niye böyleyim diye sonradan baktım ki bu insanların çoğu zaten kilolu bi şekilde hamile kalmışlar..veya zaten kilo almaya meyilli olmayan insanlar belki de, yapısı öyle..artık çok takılmayıp kendimi bi önceki haftamla kıyaslıyorum, 165 boy ve 61 kiloyla hamile kaldım 20.haftamdayım toplam 5 kilo aldım..her hafta mutlaka tartılıyorum ve haftada yarım kilodan fazla almayacak şekilde dikkat etmeye çalışıyorum