aygulll Amin canım inşallah sağlıkla dünyaya getirmeyi ve sağlıklı evlat nasip etsin hepimize🤲 benimde 2. hamileliğim kızım da 16 haftaliktim 2 liyi kaçırmıştım daha doğrusu beni yonlendirmemisti doktor bende doktoru değiştirmiştim gittiğim doktor 3 lü test yapalım demişti bide cinsiyeti söylemişti kızım hiç saklamadı kendini kabak gibi ortadaydı valla 🤣