zeynonunannesiiii ezgimm0027 hayır göstermedi ilk ultrasondu heyecan vardı cahildim bide ne nedir bilmiyordum😂Bende sormadım nasıl anladınız diye😂
ezgimm0027 zeynonunannesiiii anladim canim bizede göstermedi de ozellikle de bn bise görür gibi oldum anlamadim belkide anlamak istemedim 😅 bir oğlum var bunada erkek gibi dedi acaba değişir mi diyorum böyle yazıları okuyunca onun icin sordum 😊
mrvcet aygulll Belli olur büyük ihtimal ama erkek ile kız çok karıştırılıyor bu dönemlerde erkek diyip kıza döndüğü çok oluyor Kordon ve cinsel oranı ayrı ayrı görmek isteyin erkek derse 🙂
1299 zeynonunannesiiii cok ılgınc gerçekten bnım duyduğum kadarıylada erkekte cok yanılma olmuyor denılıyor bnada dun 15+6 da devlet hastanesi erkek gbı ama cokta kesın konuşmayım sonra bı dha bakalım demıstı☺️Ben kesın gozuyle bakıyorum kıza dönemez galıba dye😀
aygulll aleynakpnrr canım hayırlı olsun bende 12+4 de öğrenmiştim oğlumu dün gittim 15+5 di kesinleşti coksukur 😍
aygulll Sadyamervedemir valla bende de var az bişi ama bebekle alakası olduğunu düşünmüyorum canım stres sende olabilir hamileyizya
1299 aygulll yok maalesf 10 gun sonra 3 lu tarama testi sonucu ıcın gtcem başka bı dr randevu aldım bıde o baksın hıc sevmedıgım bsy belırsızlık😂erkekse erkektır kızsa kızdır nerdyse 4 ay bıtıcek😂