Kizlar ben ilkinde ozelde dogum yaptim ve hastanede hasta bezini vermislerdi hastaneden cikana kadar ne kadar istediysek ihtiyac oldukca verdiler simdi tip fakultesinde dogum yapicam Allah nasip ederse dogum cantasinin da hazirlanma zamani geldi devlette hasta bezini veriyorlar mi yoksa siz eczaneden alin mi dendi ?