Serapmehmet_19 kahvesever__ ne güzel sizde biz gibi 2 iken 3 olucaksınız inşallah, ne mutlu bize, evlatlarımızla nice güzel bayramlara inşallah 🤲🏻😍🥰
Minnosunannesi11 kahvesever__ 35 benim de aynı sayılırız ☺️ Benim de başından beri riskli olduğu için zor geçiyor ama bir yandan da aşırı heyecanlıyım zaman az kaldığı için, oğluşuma kavuşacağım için 😍
kahvesever__ Minnosunannesi11 rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏 benimde erken doğum riksim var şükürler olsun oğlum erken gelmiycek inşallah 🙏 zamanında gelecek