Ben düşük riskim ve kanamam yüzünden iki aydır mekik dokuyordum vitale ye. Daha öncesinde de bir senedir rutin kontroller ve tedavilerim için gidiyordum. Kendi doktorum başka acildeki kadın doğumcu başka konuşuyordu her seferinde hamile kaldığından beri. Verilen ilaçlardan tutun da yapışan işlemlere kadar hep birbiriyle alakasız oluyordu. Kanamam olduğunda mecbur acilden giriyorum kendi doktoruma haber versem de gelmiyor, acildeki kadın doğumcu başka konuşuyor, kontrol günü kendi doktorum farklı bişey diyor. O yüzden bu hafta hastane ve doktor değiştirdim. Medstar Murat doruk’a geçtim.
Allah’ım dedim yaa bu nasıl bir ilgi alaka, nasıl bir üslup, nasıl açıklayıcı, ne kadar beyefendi ne kadar iyi bir doktor. Yaklaşımı olsun, bilgisi, ilgisi, herşeyi.
Gebelikten önce de farklı rahatsızlıklar yüzünden memorialden medicalpark’a, ofm den medstar’a, uncalı meydandan tutun da Anadolu’ya kadar bir çok hastane ve doktor denemiş biri olarak uzun zamandır vitaleye gidiyordum ama Murat beyi yeni keşfettim buradaki öneriler sayesinde, kendisi de zaten yakın zamanda vitaleden ayrılmış.
Resmen doktorun ücretsiz reklamını yapıyor gibi oldum ama😂😂 gerçekten ilk defa hem bu kadar profesyonel hem bu kadar Cana yakın hemde güvenle kendimi ve bebeğimi emanet edebileceğim bir doktor buldum diye düşünüyorum 🙏🏻