babyninannesi elifuslu1002 dogru aslinda sigara hafif olunca daha cok icebilirsin , en kotu sigarayi alcan artik o agir tütünlerden al sarilmis hazir varya , annemin oyle hic icesim gelmiyor bnm valla normalde gelfiginde kahve icer sigara yapardik
elifuslu1002 babyninannesi şuan o başlarda tiksindiğim sigarayı aldım ondan da tiksinmiyorum şu an tututun de denedim o da olmuyor valla napcami bilmiyorum çok çabalıyorum ama olmuyor bugün icmicem dediğim gün yine aynı içiyorum
elifuslu1002 Sedaaa95 yaa inşallah çok zorlanıyorum korku endişe gersey var içimde şu 1 haftada denemedim şey kalmadı
elifuslu1002 seym4 bilmiyorsun herkesi için aynı olmuyor bebeğimi tabikide düşünüyorum ona şüphem yok ama o kadar canım istiyor ki
elifuslu1002 bebek- şuan iç sesim gibi konuştun valla bende içmeyince aynı oluyor içince niye içtim zaten buradakiler dediğin gibi sanki bilmiyormuş gibi konuşuyorlar kolayca bırakan bebeğimi düşündüm bıraktım hiç içmeyen zaten anlamıyor bizi laf kalabalığı yapıyolar
bebek- elifuslu1002 aynen öyle yok sanki onlar anne içenler anne degilmiş gibi muamele herkesin çocugu kendine tatlı bazıları tiksiniyor bazıları 1 2 tane içtigi için bırakabiliyor ama ben yapamadım yıllardan beri içtigim için
elifuslu1002 Biroglanannesiii yakın zamanda kontorlum var ve hani olur ya çözüm olur onlardan dinlicem bide umarım yardımcı olurlar
gorky Akupunktur. Ama kesin sonuç değil çünkü bebeğe zararı olan noktalara dokunuş yapmıyorlar . Hipnoz pek güvenemedim ama konuşmaya gidicem . theta healing diye bir uygulama var bilinçaltı insanın aklına sigarayı bile farklı kodladığını öğrendim