elifuslu1002 ben anlamiyorum buraya gelil ahkam kesmelerink cok sigara soyle zararli boyle zararli diye anlatmalari, arkadaslar bu kadin aptal mi beyinsiz mi bilmiyormu , bildigi icin buraya yaziyor oneriniz yoksa hic yazmayin yani devletteki doktorun umrunda olmaz pek zor doktorluk yapiyor hepsi zaten, ozele gittigindeki doktoruna sorarsin o sana gerekli aciklamayi yapar canim, bende icen biriyim ama bagimli olmadim hic bi sekilde oyle arada ki keyif sigarasi yapan biriydim, hamileligimden beri hic icmedim icemedim daha dogrusu tiksindim. mesela sevmedigim bi sigara oldugmj tekrar icmek istemiyordum onu sende oyle deneyebirsin istersen, en kotu sigarayi almakla basla, canin istediginde ondan ic , cok kotu oldugu icin icmekte.istemeyebirsin bilmiyorum belki ben bagimli olmadigim icin bana boyle oldu yada ilac kullan dicem ama kullanilmiyorda kayinvalidem ilacla birakti tamamen , yada canim nikotini en dusuk sigarayi al , nette yaziyor