Arsmngmz Rahim milim milim büyümekte.İçinde bir canlı oluşuyor ve bütün vücudun şuanda 7/24 bir fabrika gibi çalışıyor.5 haftalık evet bebeğin büyüklüğü toplu iğne başı kadar bile değil ancak bütün sistem hızla çalışmakta, doğuma kadar da bu yoğun tempolu çalışma devam eder.
Rahim büyümeye başladığı ve içindeki minik bebek için uygun ortam olsun diye kendini hazırlıyor ileriki haftalar için.O yüzden adet olcakmış gibi ağrılar sancılar hatta çok sert kramplar olabiliyor.Bende olmuştu.
Ancak kahverengi,kırmızı,pembe renklerde akıntın veya lekelenmen olursa doktora git.Kimi zaman zararsız yerleşme tarzında olurlar,kimi zaman önlem alınması gereken şekilde olurlar.
Yaşadığın her değişikliği ve belirtiyi doktorunla paylaş.