as2121 canım bende 1,5 haftadır nefes alamıyorum gece uyuyamyrm sanki ölüyorum gibi hissediyorum . Hatta sabah acile gittik eşimle başım döndü nefesim kesildi ,kalbimde tansiyonumda normal çıktı . Gebe değilim ama uyutulmadan kürtaj oldum o günden sonra tetikledi maalesef . Nefes darlığı diye yorumluyordum ama panik atak mı sence ? Acildekiler panik atak dedi . Gebelikte düşünüyorum tedavi olup mu gebelik düşünsem acaba