istanbulluanne Kızlar nasıl gidiyor,bebisler ne kadar olmuş. Büyüdüler artik iyice ne zman gitsek bizimki yüzünü göstermiyor kafayi yiycem 😒
Sunu istanbulluanne 25+2 olduk bizde bugün 🤗 geçen hafta gittiğimde benim kuzumda sırtını dönmüştü yüzünü göremedim. 735 gramdı geçen hafta. Yarında şeker yüklemesi için gidicem doktora, kilosunu ve yüzünü görücem inşallah çok merak ediyorum ❤️
Nuuurrr istanbulluanne 26+4 olduk bizde iyi şimdilik şükür alışverişe başlıcam bende göremedim ayakları yüzündeydi artık 28. Haftada gösterirse hanımefendi🤣🤣
Gulecan istanbulluanne 26 haftalik olduk bizde iyi gidiyor çok şükür 53 ile hamile kalmıştım 60 oldum çok şişmiş hissediyordum fakat bugün seminere başladım arkadaşlarım hepsi hiç belli bile olmuyor dedi çok sevindim oğluşum da çok şükür iyi biraz fazla hareketli öyleki daha bu haftadan karnımda şekil çiziyor 🙈 gerçi belki de zayıf olduğum için bu kadar hissediyorum🤔 yarın kontrolümuz var inşallah herşey yolundadır hepimiz inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza 😊
EmineBurcuTfekiSar istanbulluanne 25. Haftada gördük enson bizde kızımızı. Eşim ikidir muayeneye gittiğimizde doktora hep kızımızın güzel fotoğrafı yok yüzünün fotosunu verir misiniz dedi. Doktorum renkli ulturasonu bile açtı ama maalesef birinde sırtını dönmüştü birinde ise elleriyle yüzünü kapatmıştı kısmet bir daha muayeneye inşallah😊 benim kızçemde 25+0 da 822 gr ve 32.5 cm di. Rabbim hepimizin sağlıkla vaktinde evlatlarına kavuşmasını nasip etsin. Evlat sahibi olmak isteyenlere de tez vakitte evlat nasip etsin inşallah🤲🤲
istanbulluanne Sunu Ben en son 20. Haftada gördüm oda cok net değildi bidaha yok 😒 milletin çocukları ne güzel poz veriyor diyorum o anca tekme atıyor bana 😀
Gulecan istanbulluanne şeker yüklemesi yaptırmaya çekiniyorum 21 haftada açlık şekerim 56 çıktı doktorum illa yapmamız gerektiğini belirtmedi istiyorsanız yapın dedi. Fazla kilo da almamışım aslında bilemedim ki sizce gerekli mi
istanbulluanne Nuuurrr Insalh gösterir canm bizimki sanirim doğana kdar göstermicek. Benim bidaha 30. Haftada kontrolum belki o zman 😀
Deletedmom434 istanbulluanne bizim tahmini doğumumuz 12 kasım-26 kasım arası o kadar heyecanlıyım ki 🙈 Allah hepimizi bir avazda kurtarsın
istanbulluanne Gulecan Bizimde bu gün vardi 1 kilo olmuş tombik anasi gibi 😀 ben 11 kilo aldm ya 26 haftada 🙄
Yagmr05 Gulecan şuan sizde kendimi gördüm 26 haftalığız 52 ile hamile kaldım suan 58 kiloyum 🤗 benimde oğluşum olcak allah nasip ederse 😍
gamzelianne16 24 haftalık olduk biz de 🙏🏻 Ama 3 gündür ishalim bu sabah acillik oldum😞 gaita testi falan yaptı temiz cıktı cok şükür . Reflör diye ilac verdi inşallah iyi gelir. Vala fenalardayım yaa icim dısıma cıktı hem allttan hem üstten ayıptır söylemesi 😕😥
Bilgenn gamzelianne16 dün bende ishal ve kusmadan dolayı hastaneye gittim serum taktılar sanırım yediğim bişey dokundu bolbol su ve haşlanmış patates yedim bugün iyiyim şükür 🙏 geçmiş olsun sizede
Bilgenn 26+2 oldu benim minik kızımda kilosu 800 gr biraz azım diye düşünüyorum 🤔 biran önce aralık ayı gelsin istiyorum bende 🙏 alışverişine başladım bile ya sizler 😊
istanbulluanne Bilgenn Az değil canm normal benimki de 26+2 970 gram olmuş fzla bile dedi bu gün doktor. Biz alisverise baslamadk ama aileler başladı 😊
istanbulluanne Gulecan Ben bu gün yaptrdim açlık 94 cıktı digerleri iyi. Ama acken de çok aç degildim gece 5 te uyanmstm yemiştim bseyler 9da kan verdim. Şekerin yok dedi bana. Azck kansizmisim onu 2ye cikardi sdce.
Elifmena 26+2 yim. Dün bel ağrısından kalkamadım. Bugün iyiyim çok şükür, bide badana işleri başladı bugün. Yarın kontrolüm var bakalım napıyo prenses kızım 😍
History Bende 25+5im bakalım bizim tospik ne alemde🤗yoldayız doktora gidiyoruz şekere bakılacak bende habirem çikolata yiyorum yüzünü görelim diye komaya girmezsem iyidir🤣
istanbulluanne History Bana sabahtan baktı göstermedi ,öğleden sonra sonuclar için gittim bidaha bakti bu sefer elleriylede kapamis 😏 tepe taklak duruyor kafasi aşağıda bide kasiklarima sokmuş yürürken cok canm aciyor. Doktor yer etmis kendine orda dedi 😒