Royem62 https://resimyukle.io/r/WgFna8lqqj Kızlar resimde gördüğünüz gibi 29 Mart’ta ki 20. Dakikalarda belirdi 31 mart yani bugün yaptığım da 1 saat sonra feln baktım ama ilk 10 dakkada yoktu yani sonradan çıkmış 2 çizgi aynı marka test kuruma çizgisi olarak düşündüm önce ama sonra baktım 2 günde daha belirgin olmuş sizlere de sormak istedim hastane bana uzak o yzden kan veremiyorum yorumlayablirmsnz başına gelen var mı bu şeklde olup da hamile olan
Ozlemsarap Erken gebelik testi denesene daha net gorursun orda soyledigin 1 saat sonrasi filan bende oyle cok umutlandigim oldu var diyip uzmek istemem seni erken testte hem hizli sonuc alirsin hemde daha net cikar bence
Royem62 Ozlemsarap kuzum burda 10 kişiden 7si erken testlere güven olmuyor boş diyor valla herkes kaset test daha doğru çıkarıyor diyor yarın eğer ayarlayablirsem hastaneye acile gitmeye çalışıcam inşallah
Ozlemsarap Royem62 kan vermen daha dogru tabi zor dedigin icin bunu dedim tabi ki kan kesin sonuc kuruma cizgileri beni cok umitlendirdi hep 1 sene bekleyince her teste umutla bakmak zor üzül istemem
Royem62 Ozlemsarap aynen canım bende o yzden en doğrusu kan diyorum ama 2 aynı marka testte 2 gün arayla koyulaşarak çıkması beni düşündürdü birde burda okumuştum bazen idrar geç belirti verebliyormuş bazı insanların testlerinde 1 2 saat sonra çizgi oluşup hamile olanları da okumuştum o yüzden bir an bi düşündüm
Ozlemsarap Royem62 benimde hamilelik cizgim cooook silik cikmisti kamerada boyle bile cikmiyordu ertesi gün kan verdim 29.41 le öğrendim hamileligi cok basinda olabilirsinde tabi idrara cok gec dusuyor
Elisediz Royem62 off bende de aynı durum var çok çok silik ama 3 tane erken gebelik testi yaptım bi dün yaptım 2 kez bide bügün aynı şaşırdım kaldım adetime 7 gün var
Limonzeytin Royem62 5 dk içinde çıkar varsa eğer. Pembemsi olur silikte olsa sizin baya uzun süre olmş test yaptktan snra. Kan vermek en mantklısı olacaktır sağlk ocağıda olur gönlnzce olsn