Aslihanfs Ozgennnnnn normal boya ile doktoruma sordum gerçekten organik olduguna mı inanıyosun dedi ve güldü :)
Ozgennnnnn Bugün bende boyattım normal açıcı ve normal boya ile kremi bile sürünce deriden emiliyor yüzümüze makyaj vs yapıyoruz aynı mantık diye düşündüm doktorum da dedi organik bile kimyasal diye boyattım bende ☺️☺️