bsrerdl 39.haftama giriyorum hamilelik boyunca saçımı boyatmadım doğumdan sonra vaktim olmaz diye şimdiden boyatmak istiyorum bir zararı olur mu boyatan var mı?
Zeyzeyp bsrerdl yani bn ilk gebeliğimde 6 aylkken boyamıştım kendim evde ama öle düz siyah bi renge herhangi bi sorun olmamıştı
bsrerdl O kadar bekledim doğumuda beklerim ama sırf kuaförde o kadar durmaya vaktim olmaz diye istiyorum
Ozgennnnnn Askiletotomsu açmayı organik açıcı ile mi yaptırdınız acaba diplerini boyadınız mı benimde saçlarım sarı illaki açıcı gerekiyor diplere 🤷🏼♀️
Askiletotomsu Ozgennnnnn dibine sadece iki cm kaldı desem Bide o açıcı bende 6 saat kaldı düşünün Zaten doktorlar onuncu haftda. Sonra hiç zararı yok diyor YouTube dan videoları izleyebilirsiniz doktorlardan
Ozgennnnnn Askiletotomsu diplerine boya yaptırmadınız yani 🙄 benimde doktorum izin verdi 26. Haftamdayım ama açıcı olayını düşünüyordum sürekli ☺️
Askiletotomsu Ozgennnnnn dibine yapmasa da toplamda yedi saat açıcı solumus oldum 🤷 yine de bişey olmadi
Ayseee01 bsrerdl canim ben 2 kere boyatmış hemde dip boyasıyla beraber tüm boya hiç bir sorun olmadı daha 28 haftadayiz cok şükür doğuma kadar yine boyatirim bazıları boyatmak şunu yaoma diuor ama hepsi batıl inanç 3 ay bitti boyatmistim
Ozgennnnnn Askiletotomsu bende pazartesiye randevumu aldım bakalım kat kat maske takıp gideceğim inşallah sonucu güzel olur bir aksilik olmadan ☺️🙏🏻
Mltmsncn bsrerdl ben 38.haftamda boyattım doktorumdan onay alarak. Havalandırması iyi bir yerde boyatmamı ssöyledi sadece
Aslihanfs Ozgennnnnn normal boya ile doktoruma sordum gerçekten organik olduguna mı inanıyosun dedi ve güldü :)