heleninannesi06 Tazeannee000 merhaba durum bende de aynı özellikle biraz yürüdükten sonra taş gibi oluyor karnım sizde de öyle oluyor muydu nst gitmek şart mı böyle bir durumda
Tazeannee000 heleninannesi06 evet bnde ayakta durunca aynı durumu yaşıyorum. Bilmiyorum sağlık ocağına ebemin yanina gittim onlar sancı olabilir gitmende fayda var dedikleri için gittim riske atmayıp kafam rahatlasın diye cok sukur birşey cikmadi