Sinem-123 Beyza11122 devlette yapılıyor canım az önce bitti benim de 24 haftalığa kadar yapılıyor randevu bulabilirsin inşallah çok üstünde dur 16.00 da randevu tarihleri açılıyor Zeynep kamilde yaptırdım ben Erbil Çakar’a memnun kaldım
Sinem-123 Kelebek95 bende çok stresliydim sakin ol bebeğe yansıyor kendini göstermiyor 8.30 olan randevum 11 fe bitti kendini göstermediği için gezdim dolandım falan dönsün diye yemediğim şeyde kalmadı sonunda gösterdi beyefendi 😅
58sivas Ccanann ediyorum canim her gun ama doktor diyer cocuklarinda kilolu demeki senin cocuklarin hep oyle ama beni gorsen minyin tipliyim sadece karnim var diyer hic bir yerim sisimedi sen kac haftaliksin canim kacinci gebelik
Ccanann 58sivas 3 yada 4 haftalık kan verdim 260 çıktı yükselmesini bekliyorum İkinci gebeliğim Her seyde bir hayır vardır Rabbım sifa versin cümle çocuklarımıza 🤲
Ozlm0916 Beyza11122 valla kuzum durumun müsaitse bence yaptır ama durumun yoksa ona bişey diyemem tabiki her yerine felan bakıyolar inceliyolar aklında süphe kalmıyo en azindan devletteki doktor bana burda yapılmıyor özelde yaptır dedi çıktı
Edanur_Dilek Beyza11122 ben özel hastaneye gidiyorum ama devlette gittim sıra aldım sadece 50 TL vercem sizde öyle yapabilirsiniz .