bebeqiminannesi içeri girdik işte dedi muayene esnasında çok konuşmam sonra baktı inceledi yarım saat boyunca sonra bı sıkıntı yok herşeyi iyi durumda eli kolu bacağı parmakları vs tam dedi, çok sessiz bir ses tonu var daha sonra hayırlı olsun dedi bir bekleme salonunda bekledik oda rapor hazırladı verdi ücret ödeyip çıktık, diğer bir önerilen doktor nasıl bilmem ama işte bakacak kişi kısıtlı olunca memnun kaldık sayılır, yani böbreğini beynini diğer iç organlarını filan bakın şurası şurasıdır demedi sadece kendi baktı varsa var dedi