Zeyzey_12 sigorta yapmamak ne aa😱 ay sikayet etcen boyle yerleri iste 🥺 yukardan bakan insanlarla o psikolojide calisilmaz. İyi yapmissiniz ayrilmakla. Bence cok guzel cocuguna vakit ayirip onun buyudugunu gormek. Ben kara kara dusunuyorum en erken ne zaman kreşe verebiliriz diye 😄 iki taneler bir de 🙈 2 yil bakmak isterdim en azindan ama hayat pahaliligi, krediler,kira(ev sahibimiz evden cikin dedi ve yeni evin kirasi çok daha tasincaz vs ) imkansiz o kadar sure tek maasla 🙊 insallah artik büyükler yardımcı olur ☺️