Boniboncuk ben kullandım bu ay kuzum tutmadı. İncir yedim soğan suyu yaptım adetliyken , 3. Günü hormon testide vermeye gittim değerlerim normaldi . Stresten olmadı sanırım . 3 gün yumurtlama gördük çatlasın die havuç yedim 🤣 yapmadığım sey kalmadı . Nerden almıştın testi bide yumurtlama olduğunda birlikte ol ddi sonra çatlama olduğunda ol ddi bunalmıştım artık 🤦🏻♀️ Bu ayda byle seyler yaşamak istemyrm ya diğer bebeğim evlendiğim gün olduydu ne güzel habersiz gelmişti sonra kaybettim keske buda habersiz olsa 😅