Nehir-Poyraz gittim kuzum başka doktor varmış trombosit testi değilde , trombofili ve kromozom testi istemiştik 1 aydır bekliyorduk dün tekrar kan verdim öğlen çıkar dediklernde yanlış biseyler olduğunu anladım ddm . Normal bana bakan doktor yoktu aradı knstu onunla ve sistemden hepsini işaretledi gen kromozom pıhtılaşma fln , burda tanıştığım hatta misafirliğe evine bile gittiğim arkadaşım var sağolsun test sonucunu attydı doktora gösterdim bu test lazım die , doktor onlara baktı yanlış yapmayım ddi 🤭 sonra gönderdi , kan almaya soruyorum doğrumu die , genetik laboratuvara gittim 10 dk kaldı kapanmaya koş ddi gittik koşa koşa kanı verdik gittim testi verdim bana bi kağıt verdiler sonra dediler pıhtılaşma tüpünü yanlış almışlar ptesi gel biz halletcez kapanmıştır üst ama buraya uğra gecikmeyelim dedi . Ben ehliyeti almak için 1,5 sene bekledim kan grubum için kan vermedim korktuğum için düşün halimi 🤭 koşa koşa gidiyorum kan vermeye . Şükür hallettim canım valla sevinçten uçtun 5 ayın sonunda başardım rabbim inşallah böyle benim gibi madur olanlara yardım etsin 🤲🏻