Nazendehanim 11 aralıkta aldırmıştım canım 8 gün ölü durmuştu kalbi atıyor demişti başka hastane hatta , belki bunları knsmuşuzdur , regl konusu geçmiştir sonra tekrar bebek düşünmesi 😅 valla araştırmasam önceden , hiç bisey bilmeden alırdım o kağıdı sonuc cıktı der sevinirdim 🤭 Bugün gitcem dicem elimde arkdslarımın sonucları flnda var istenilen testlerde var . Bu sefer sert çıkışcam . İnsanlıktan anlamıyorlar maalesef . Ben sanıyorum ankaradaki gbi ilerliyor işleyiş ama burası antep olduğunu unutuyorum 😅 Yakında psikiyatri arıycam gbi geliyor oraya doğru gidiyorum zaten kadın doğum katında psikiyatri 🤭