Nazendehanim canım biz seninle biyerde yine konuştuk hatırlayamadım ama adını hatırlıyorum ☺️ Valla inan bende ne yapacağım konusunda çok kararsızım . Elimde atkadaşlarımın sonucları var zaten anladık bugün yanlış ilerlediğini bişeylerin . Psikolojikmen çok etkileniyorum 5 aylık evliyim 4 aydır bunlarla uğrasıyorum 🤦🏻♀️Evliliğimede zarar vermeye başladım . Bi tane tıbbi genetik bölümü buldum ama duyduğum kadarıyla hastane yönlendiriyormuş , ben şansımı deneyim ddm randevu aldım . Yarında gitcem bu testin istediğim test olmadığını söyleyecem elimde arkadaşlarımın testleri var göstercem . Sonuc olarak aynı hastanede yaptırmışlar ve onlar beni yönlendirdi . Arkds bana doktor adı verdi kadın doğumda o doktor sayesinde ilk düşükte yaptırdım ddi , 3. Gidişimde o doktora denk geldim doktor yüzüme bakmadı yolladı . Ben ankaradan geldim ya buraya onlar gibi bağıran çağıran dişli değilim belki ondan çözüme ulaşamıyorum . Kibarca konuşuyorum anlatıyorum yolluyorlar 😢 Dua et olur mu artık çözüyüm gerçekten yoruldum bebekte deniyoruz 3 aydır tutmuyor bellide tuttu bilmiyorum ama bu psikolojide bebek bile yapmak istemyrm iştahım kalmadı yemek yiyemiyorum düşün düşün çok yoruldum