KkubraOz bende elimden geleni yapmaya çalışıyorum, bir gün çikolata yediysem ertesi gün yemiyorum , evde eliptik bisiklet yapıyorum , havalar ısınıyor artık dışarıda yürüyüşte yapacağım , günde 2.5 litre su içiyorum , geceleri bir şey yememeye dikkat ediyorum , başka neler yapabilirim bilmiyorum yani , kahvaltıda sıkıntı yok ama yemek bulmakta güçlük çekiyorum çünkü sulu yemek tarzı şeyler kötü kokuyor bana 😕