Peperonni
İnşaAllah canım benim dr bana sezaryen olursada kanama durumu çok oluyormuş dedi burda bi kaç arkadaşda kan bulundurup doğuma girecekmiş İnşaAllah sağ salim kucağımıza alalımda başka bi şey istemiyorum 🥺❤️
Yaa bizden olsa 1 hafta anca bekleriz 😅
Ayy senin doktorunu biliyorum ben baya gülmüştük bunda da aynı tepki hiç şaşırmadım 😂
Evet canım magnezyum kalsium ilacı içiyorum bende, ağrıların varsada magnezyum ağrılara çok iyi geliyor. Dr a gidince mutlaka sor sende